Nekad Unive1 | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Karlsson

Vad heter du på discord? Glassen91 #9334

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att vara aktiv varje dag från 13:00- 23:00 men på vardagar kanske lite mindre för att jag har skola men ska försöka vara så aktiv som möjligt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? vet inte exakt men jag har varit medlem ett tag typ 5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) fick inte till bilden men 23 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgifter är ungefär som staffs fast inte att specca! de ska rpa normalt men de har ett större ansvar! de bannar folk som gör regelbrott om staffs ej vill se över de! eller om de är uppe i annat! de kan också kicka folk för mindre grova regelbrott! som tex halv ooc! Sedan kan de också ressa personer om de tex blivit vdmade av andra spelare!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill ta ett större ansvar! jag vill få bort lallare från servern men även folk som gör regelbrott! jag vill göra Unive till en bättre server! och sprida ett bra ryckte på servern! genom att få bort regelbrytare! Jag vill också underlätta för de som är staffs och servervakter!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja tillexempel att du bannar folk utan andledning eller att du själv ressar dig! eller dina vänner

-rep uteveckla mer så skulle det bli bättre och t.e.x ska kolla på några andra och göra liknande fast din egna text :)

Nekad, Utveckla hela din ansökan och var välkommen att ansöka igen om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka