Unive och utvecklingen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrLurven

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Hejsan Unive spelare

Först vill jag bara säga att jag är glad att få chans att komma tillbaka till servern, och ser utvecklingen och hur staff jobbar hårt för att spelare skall sköta sig och hur rp nivån går framåt vilket fall, jag är också glad att kunna känna hur man utvecklas som person också. Jag har fått tillbaka många fina kontakter inom Unive, och det är det bästa med servern oavsett vilken ålder man är i och rent mentalt.

Om någon har en beef med mig så är jag villig och lösa detta såklart, jag blir aldrig sur på en person utan enbart handlingen personen gör. Jag ser också hur hårt ni försöker jobba med Unive och KRIM RP som finns på servern och det har blivit mycket lugnare måstet jag säga vilket är bra.

Vill bara skicka ut lite ROS till Unive och spelarna för att förmedla att jag är glad för att få en chans att komma tillbaka, ingen annan server tror jag har förstått saker och tagit en på allvar vilket fall, många glömmer också bort att detta är RP och tar saker OOC till IC om man möter på en karaktär för man känner igen en röst, om man har en beef med någon annan OOC så lös detta sånt fall de ska inte påverka saker IC det kan man bli mycket bättre på samt hur man är IC också, du är fortfarande en karaktär.

Detta gäller också från staff sidan, att man ska föregå med gott exempel. Om man ogillar en spelare så tycker jag man kan lösa det, för är man i ledningen så bör man hålla huvudet högt. Är så man utvecklas som person också (Med tanke på det som är skrivet ovanför)

Som sagt är någon har något emot någon annan så lös beef om det går att lösa, livet är för kort för att bråka och man måste välja sina strider, har också sätt trådar om hur länge Unive kommer att vara kvar på FiveM scenen, denna tråd har kommit upp förut och frågan i sig. Vi alla vet att Unive utvecklas dagligen och vi ser ju inte saker som staff gör så vi vet absolut inte vad som kommer hända på servern, dock skulle ja vilja se lite teman ex Zombi teman där staden förvandlas till skräck stad för att folk skall överleva och andra event det vore ganska roligt.

Ja tror att servern kommer att utvecklas till det bästa. All kärlek till er i Unive vilket fall

Ta hand om er

// Lurven

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka