Antagen Unive filmen [Statist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
  • Vad du heter på discord, adam_andersson
  • Vilken roll du söker, statist
  • Varför just du ska få rollen
Tjena Adam här, jag har nu sätt det som du hade skrivit ut Limpis och jag blev faktiskt intresserad av att bli en del av filmen.
Jag söker inte en stor roll asså jag har varit krimminell jag är polis ganska hög uppsatt polis inspektör, jag kan till exempel vara vän med huvudrollarna eller kunna kasnke jobba för mördaren hjälpa till han asså, det beror på vad ni söker, jag är ju också ledning inom sjukvården så jag har liksom alla sorters erfarenheter inom rpen. Men om ni söker en statist så borde ni välja mig för att som jag sa, jag har kunskaper och erfarenheter i själva rpen jag har varit med i alla sorters rp, jag har kunskaper inom roll utspelning asså när jag gick i 7 så hade vi en teater scen för min komun och var med i den men vet inte om det kan användas för ett liksom exempel för att det var en helt annan sorts av scen det var med ett kunga rike. men jag har fortfaande kunskaperna om att kunna få en roll och att utföra den på ett bra sätt.

Eftersom jag är polis så är jag bra på att kunna utföra order, för att om man följer inte ordrarna så leder det till en varning och man vill liksom inte få en varning inom polismyndigheten.
Jag vet att jag kommer att kunna vara aktiv varje dag från klockan 16:00-23:00 för rollerna eller för att kunna ta inspelnig och så vidare.

SÅ för att sammanfatta hela det som jag sa: Jag har varit med i alla typer av RP har kunskaper inom allting, kan behandla roller och ordrar, och är aktiv varje dag under de tiderna som jag gav ut

Vidare till intervju. Du sitter för tillfället som huvudroll men blir du nekad i intervjun får du statist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka