- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 5
- Vad du heter på discord? iwroteyouloveletters
- Vilken roll söker du till? statist eller huvudperson hade ju inte suttit fel
- Varför just du ska få rollen? Jag vill gärna vara med i filmen ni planerar att göra. Det känns som ett riktigt kul och unikt projekt som verkligen sticker ut från det vanliga man brukar uppleva på servern. Det är en chans att inte bara spela i nuet utan faktiskt vara med och skapa ngt som man kan minnas, något som finns kvar och visar vad man kan åstadkomma tillsammans. Jag söker helst en huvudroll eftersom jag tycker det är roligt att leva mig in i en karaktär på riktigt, ta del av handlingen och bidra till berättelsen på ett tydligare sätt, men jag är absolut öppen för att vara statist också. För mig handlar det inte om att stå i centrum utan om att vara en del av något större, bidra där det behövs å vara med och bygga helheten. Det är precis såna här saker som gör rp extra roligt för mig, när man får samarbeta, vara kreativ tillsammans och skapa något som känns mer än bara vanligt spelande. Jag tycker det är kul att vara med där det händer, engagera mig och vara med i något som känns genomtänkt och inspirerande, och jag hade verkligen varit taggad på att få bidra till det här projektet. Oavsett vilken roll jag får