Nekad Unive.Älskaren.com | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive.Älskaren.com

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797829627/

Ditt Hex-ID: 110000131ec35fb

Vad är din discord tagg? Unive.Lover#2631

Vem var det som bannade dig? Alkolist | Gamme

Hur lång tid var din ban? Min ban var permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: streamsniper ~Alkolist | Gamme Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att staffs valde att banna mig för streamsniping för att en dag när jag bara åkte runt i stan och hade trågit så kom det en truck med massa folk i. den dagen hade jag så tråkigt så jag bestämde mig för att följa efter den. sedan så stannade dom vid någon stor byggnad. jag tog ett dumt beslut och valde att gå fram till dom och fråga vad dom höll på med. men när jag gick fram till dom så tog dom ut pistoler från bakfickan och riktade dom mot mot mig. jag blev rädd och dom sa åt mig att dra därifrån så jag drog där ifrån. Efter några meter så hände en olycka jag krachade rakt in i väggen. jag hade ingen mobil på mig för att dom tog ju den. Men jag tog ett till dumt beslut och gick tillbaka för att fråga om hjälp eller om min mobil. Men så plötsit så körde dom på mig och jag dog. sedan så visade det sig att det var en streamer som var med dom och då blev jag bannad för streamsniping.det är varför jag tror att staffs bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bara runt i stan och sen så såg jag en stor truck med massa folk på och jag földe efter dom för jag skulle kolla vad dom skulle göra. sen när jag kom dit så var det många truckar så jag klev ut ur min bil och gick fram till dom sen från ingen stans så siktade dom pistoler mot mitt huvud. dom sa åt mig att dra så jag var påväg där ifrån men så hände det en olyckshändelse jag krockade in i väggen och min motor gick sönder. jag bestämde mig för att gå tillbaka för att fråga om hjälp. när jag kom ditt så började dom köra på mig och jag dog. sedan så blev jag bannad. det var vad som hände innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker på sätt och vis att det var en felaktig ban för att jag hade ingen ide att det var en streamer. men det kanske inte var det. jag vet inte riktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall och sundförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit bättre beslut och tänkt lite mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ska ta dumma beslut och tänka lite mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka