Accepterad univeälskaren | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

univeälskaren

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250690198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cea5096

Vad är din discord tagg? tomatsås#3411

Vem var det som bannade dig? willys

Hur lång tid var din ban? tror 4 dagar kommer inte riktigt ihåg

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall, sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror de var för att jag gjorde fel men ja tycker bannen var lite för hård eftersom de inte var en jättestor grej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla en ordningsvakt kommer till mig och slår mig med batong för ja kallade han busunge, sen lite senare så står ordningsvakten typ lite bakom piren eller under bron så då springer ja fram och slår ner han kanske med 5-6 slag och säger slå aldrig mig igen typ nåt sånt, och när ja slog han var de redan andra folk som slog men a sen sprang ja till min bil o skulle åka med blev bannad han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså man kan ju säga både och, jag ska ju kanske ha en svban eller 1 dags ban för de ja gjorde var inte ngt grovt fel ja slog bara tillbaka men ja tycker bannen jag fick var för hård och de är 1 dag och 7 timmar kvar så ja har nästan väntat i 3 dagar vilket ja tycker är länge nog

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har fått några sv bans sen kanske 1-2 lite större bans där ja brutit mot regler i scenario osv sedan när ja var ny på fivem blev ja också bannad väldigt ofta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså jag hade inte behövt slå han men om ja vetat att ja skulle bli bannad i 4 dagar hade ja aldrig gjort de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig en stor läxa och ja ska aldrig slåss på piren för att de är ett ganska öppet område med många personer och de blir inte bra rp att slåss där då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka