Nekad Union | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skottarn

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/karlsson47/

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf (Hex)

Vad är din discord tagg? JK Union#6666

Vem var det som bannade dig? Philip eller någon moderator

Hur lång tid var din ban? Permanet

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kunde inte acceptera inbjudan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att min kompis hade skrivit olämpliga saker i en annan discord ( Streamer discord ). Jag tycker staffs gjorde rätt och bannade honom, Problemet är att det var på just mitt konto han skrev det..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå på toa o min polare var hemma hos mig, Jag gick mot toan o såg att han ställde sig upp från sängen o jag tänkte inte mer på det. Sen när jag kom tillbaka hade jag indragna roller o ungefär 30 sekunder senare blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min kompis gjorde fel, Men tyvör blev jag drabbad av det i slutändan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat låsa min dator innan jag gick på toa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har skällt ut min vän rejält och hans föräldrar har pratat med honom, sedan ^^.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajemän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka