Nekad UniformJarl7906 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniformJarl7906

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? kalle_anka7906

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Johan 29 år född: 1995 04 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självständig, lojal, försiktig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Per Johan har aldrig haft ett eget hem förutom de år då han som barn bodde hos sina föräldrar. Den trygga uppväxten varade tills vuxenlivet krävde att han började klara sig själv. Efter att ha lämnat föräldrahemmet har han tvingats bo i sin bil, vilket har blivit hans enda bostad. Trots de utmaningar det medför är Per fast besluten att skapa en stabil och trygg framtid för sig själv. Framtidsplaner: Per har som mål att avancera inom polisyrket och drömmer om att klättra i rankerna. Att höja sin position inom polisen skulle inte bara ge honom bättre möjligheter, utan också ge honom en känsla av trygghet och stabilitet. På sikt hoppas han kunna lämna livet på vägarna och hitta en fast bostad, vilket skulle göra det möjligt för honom att bygga ett liv med mer trygghet och självständighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa nya spelare och jag kan göra så att det blir en rolig miljö, inte bara för mig utan de flesta spelarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel på detta i sport kan vara att ett lag inte presterar på sin högsta nivå, vilket ger motståndarlaget en fördel att vinna matchen. I affärssammanhang kan det innebära att en part gör eftergifter eller val som leder till att motparten får mer fördelar än vad de själva gör.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag sa att en bil var buggad när jag jobbade på Marja så blev jag bannad i 1 timme och fick indragen TEST medlem.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns många regler till exempel: RDM, VDM, NLR, FearRP och mycket mer. Här finns en video: https://www.youtube.com/watch?v=ttX6j_YDk8A&t=77s

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter UniformJarl7906 på Steam och Discord men under mitt Discord namn står det kalla_anka7906 så jag vet inte. Men här kommer det jag ska skriva på den här raden: Jag är ganska bra på att hjälpa folk.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka