Nekad UniformJarl7906 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniformJarl7906

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239220502/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c3b4d16

Vad är din discord tagg? uniformjarl7906

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-07 085201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag byte från trygg till pizzerian för trygg var ganska tråkigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var för typ 3 dagar sedan men jag blev bannad idag så jag kommer inte ihåg allt i detalj men det var att jag och en kompis fick jobb på trygg jobbade där ksk 1 timme sedan åkte vi iväg och gjorde annat nästa dag jobbade vi inte als tredje dagen ändrade vi jobb till skatt-jägare fjärde dagen ser jag att pizzerian tar intervj jag tar jobb där då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en inte en felaktig ban men vad jag vet så är det INTE med i regel videon att man inte får byta jobb så jag visste inte att det var en regel frams tills nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, på min polis karaktär hade jag taser utan för tjänst och blev bannad i en timme jag lärde mig av den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ksk frågat staff om man fick det eller inte ha jobbat på trygg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, en ny regel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Eller ksk så kan du unbanna mig klockan 00:00 (då sover jag) sen vaknar jag vid 7-9 tiden för jag älskar unive och idag har det varit en av de tråkigaste dagarna någonsin för unive är jätte rolig och spela på så jag vill helst inte sitta och starta om unives hemsida och testa gå in varannan minut så jag skulle vara jätte tacksam om vi kunde göra så.

Han fick ban också sen tagga du mig i chatten som inte är tillåtet, du försnabba ärendet. Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka