Nekad Unga Thaien | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unga Thaien

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonardo

Vad är ditt discord namn? benim._.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Latrell Keem och kommer ifrån Italien. Han är uppväxt i en fattig familj som spenderade de mesta pengar de fick på illegala substanser. Han blev senare adopterad av en rik familj som kommer ifrån Spanien. Då hans fosterpappa jobbar för Spanska Maffian och när Latrell blev äldre så ville han jobba med samma sak som hans fosterpappa. När han var 20 år så startade han och hans kompis en ny Maffia som kallas för Torped Maffian. Latrell var ganska känd i staden bland de kriminella. Han åkte in i fängelset när han var 19 år gammal för vapenhandel. När han kom ut så fortsatte han med brott och han har inte åkt in i fängelset enda sen dess. När hans pappa dog var han i Dubai och hade blivit kidnappad av 3 maskerade män. När han lyckades fly så visste han inte ens att han var död. När han kom tillbaka till staden så berättade hans mamma för honom. Sedan efter ungefär ett år så fick han reda på att det var en av de som kidnappade honom som dödade hans far. Efter ett tag så hittade han den som hade dödat hans pappa och Latrell skulle få sin revansch. Han åkte dit han bodde och sköt honom i huvudet runt 5-10 gånger. Latrell flyttade in till staden när han var 13 år. Första dagen på skolan då det var matte så satt han bredvid en kille vid namn Hassan Khalid. Senare på rasten så såg Latrell honom smyg röka och så frågade han om han fick ta ett bloss. De hade väldigt mycket gemensamt som t.ex. att de blev rånade mycket av kriminella. Men en sak de inte hade gemensamt var att Latrell hade en rik fosterfamilj och Hassan hade en väldigt fattig familj. Men det hindrade inte de ifrån att bli bästa vänner. Hassan var senare den som startade Torped Maffian med Latrell...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och seriös rp. Jag är mogen och kan bidra till bra scenarion helt enkelt. Jag spelar för att ha kul och inte bara för att vinna. Jag är väldigt erfaren inom rp då jag vart staff på servrar som ortenwave.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt på båda partena och man ska inte alltid spela bara för att vinna i ett scenario. Så t.ex. att man blir tagen av en polis för fortkörning så ska man inte inte bara köra vidare för att bli av med snuten utan man kan rpa vidare och låta polisen ha roligt också

Hur hittade du Unive? Kommer faktiskt inte ihåg tror att det var en kompis som berättade om servern.

Nekad, en ansökan per 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka