Nekad undersängenbilly | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
80
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed

Vad heter du på discord? undersangenbilly

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010df3952b

Ange ditt födelsedatum 16 September 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. just nu på sommaren är det vakna gymma eller spela, annars imnte alls ofta då att man går ut med vänner. men brukar vara på unive mest av dagen då det inte finns mycket annat att göra

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen juni tror jag, annars har jag spela tväldigt länge på unive och då varit helper lite men mest av tiden har jag varit SV

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej hur man gör, då jag kna skicka pm ,har då 1 ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att borsta av första lagret dammet på hyllan för helpers och mods som till exempel dv bilar och reva folk i nöd av Staff, eller att stänga av folk när det vdm eller rdm och sedan skickar det vidare till högre uppsatta,

Varför vill du bli servervakt på servern? ser bara mycket lallare ifrån som behöver en läxa som att till exempel stänga av folk i någon timme så att dom lärasig då det finns lite konsekvenser, samt för att underlätta för staffs för jag förstår stressen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. då kan man reva sig själv för att vinna ett senatrio, eller reva sig om man blir skadad, reva sina vänner, banna folk bara för man blir sur

-rep Han är endast ute efter att skjuta och bidrar inte med en bra och rolig rp. Om han nu skulle bli godkänd kommer han bara abusa och använda persmen till dåliga grejer.

Detta är en ren förskräcklig ansökan. Väldigt värdelös och borde tänka igenom innan han ansöker igen (borde inte vara sv på grund av hans dåliga historik.)

Nekad.

Anledning: Utveckla dina svar

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka