Accepterad UncleFist | Medlem ansökning (Glainz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UncleFist

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Scrotum

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Roos, 87 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Energifylld, rolig och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Arbetat hårt hela sitt liv, han har allt för mycket energi för att kunna gå i pension. Så han vill forsätta arbeta och se vart staden leder han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En som aldrig förstör, bidrar starkt till att hålla serverns RP realistiskt men fortfarande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska hålla det realistiskt, alltså kan du kanske inte alltid vinna ett scenario när det är typ scackmatt för dig. I ett scenario där flertalet vapen är riktade mot dig kan du alltså inte realistiskt vinna det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har snott tjänstebilar från poliser och kört på civila, och detta resulterade i att jag blev bannad. Nu när jag vill spela RP mer seriöst är det något jag inte skulle göra mer. (ska dock tillägas att detta scenario inte skedde på Unive, utan på en annan server för flertalet år sedan).

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING: Detta innebär att du inte ska använda information din ingame karaktär inte skulle ha vetat om, som exempel att du träffar en kompis i verkligheten han berättar för dig vart en vapengömma finns. Här har din RP karaktär ingen vetskap om vapengömman och därför kan inte du använda den informationen för att hitta den. ATT VARA KRIMINELL: Här gäller det att man ska ha kreativitet, man ska inte jaga brottsliga scenarion. Alltså kan du inte starta en skottlossning helt utav anledning, de ska byggas upp en spänning mellan två individer eller gäng under en tid för att det tillslut möjligtvis ska avsluta i en skottlossning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som kommer bidra positivt och vill bara kunna ha en rolig stund med RP efter jobbet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka