Accepterad Uncle Bao | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uncle Bao

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad är ditt discord namn? reportwarrior

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Gustavsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Gemytlig, tålmodig och verklighetstrogen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären Frank Gustavsson kommer från Malmö och har en ganska stökig bakgrund bakom sig. Nu har han valt att börja om på nytt och flyttar för att skapa sig ett bättre liv på laglig väg och skaffa ett hederligt jobb. Hans mål är att en dag kunna köpa ett hus och en riktigt fin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp då jag har 600+ timmar på fiveM rp och har varit med länge. Jag spelar inte häller för vinst utan bra scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara tänka på sig själv i ett scenario, utan ibland agerar på ett sätt som gör att den andra parten också kan lyckas eller få ett bra utfall.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men de var länge sedan jag blev bannad för ett riktigt regelbrott. De senare har varit felaktiga. Och ja, jag har lärt mig av mina bans.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: man ska inte döda eller slå folk utan anledning, VDM: man ska inte använda sitt fordon som vapen, Powegaming: exempelvis om man krockar i 300 km/h så är det powergaming att bara gå därifrån, Metagaming:man tar information utifrån och använder det ig,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
fixat

Hej!

hallå

Hej!

hallå det har fan gått flera timmar

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka