Nekad unbanna mig unive=mittliv | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? Team dagsbo #4463

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-03 151935.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag urinerade på min kompis. men det var fel tyckte var lite roligt men det var fel. senare sa min kompis at han inte brydde sig och att jag inte försärnade denna ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var vi gambino sedan kom det ut en grabb ur porten och fråga om han fick köpa min bil det var 2 andra där också han fick täst köra min bil han från gambino sedan de två andra snor min kompis bil som jag åkte hit med sedan de som snodde bilen körde på honom så han dog sedan går jag oh kissar på han i typ 3 sekunder men tröck alddrig på g så man såg kisset var inte meningen han konny k/ ingame namn adam karlsson brydde sig inte men det var lite fel men inget kiss kom vad jag kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fetfaktiskt inte hunkis gjorde inget fel skulle jag säga men han bannad emig för det han såg och jag har full respekt men enligt var jag komme rihååg spå kom det inget piss men kan ha fel men sorry hunkis hoppas det kan sluta på eytt bra sätt som en unbann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. p-bans och suntförnuft och ljusröst många antal gånger men min voicechanger funkar så det är perfekt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ens skrivi /e pee det ska inte heller upprepas men hoppasa jag kan få en till chans att bli unbannad för jag gjorde fel men min kompis brydde sig inte så jag får hoppas men du gör beslutet hunkis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har det att alldrig skriva /e pee något mera ska inte upprepas sorry hunkis, unive och adam även fast du inte brydde dig ska ej upprepa detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej hoppas inte det för vill verkligen spela unive igen. hoppas ni kan ta bort bannen med hela mitt liv och min karaktärs liv.

Seriöst? Asså du kom precis tillbaka efter att ha varit bannad under en otrolig lång period och du väljer att göra detta 2 dagar efter du kommer tbx?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka