Accepterad Un Loco Nordino | Ansökan till Servervakt [SBstyle] [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Un Loco Nordino

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? Un Loco Nordino#5869

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Under skoldagar samt innan skoldagar så går jag och lägger mig runt 00:00-00:30 och sedan börjar skolan 08:30. Tidigast så slutar jag skolan runt 14:00 och senast 16:00, annars brukar det vara runt 15:00. Jag brukar oftast gå online på datorn runt 17:00. Ibland sker det ju även att man är med kompisar och då blir det ju ändringar.

Under helger, alltså fredagar och lördagar så brukar jag gå och lägga mig runt 04:30-06:00 samt vakna runt 16:00-18:00. När jag vaknat brukar jag käka sedan dra ut med polare eller antingen gå online på datorn. Drar jag ut med polare drar jag online på datorn runt 23:45-01:00 möjligtvis tidigare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart ett år skulle jag chansa på, men jag har haft flera olika konton då jag har förlorat dem på olika sätt. Samt behövt göra några nya ansökningar till medlem, men det skedde inte ofta alls.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/962733036288479313/1013211613379166289/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som utgångpunkt att underlätta för alla staffs. Istället för att skriva en /report och hoppas på att en staff ska komma så kan du istället enkelt och smidigt ge den specifika personen en svban. Enklare sagt så finns servervakter på servern för att ge dem som ej sköter sig eller dem som ej följer reglerna en /svban eller /kick. En servervakt har även som uppgift att dva övergivna bilar på vägarna ifall det på något sätt skulle kunna förstöra för RPn.

Med allt sagt så finns servervakter för att det är som ett skydd för RPns skull.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag vill bli servervakt hos er igen finns det många anledningar för.

Jag har upplevt måååånga gånger att jag stöter på folk som inte följer reglerna, lallar osv. Till exempel som idag när jag var vid trygghansa så kom det en grabb med ett vapen och sköt ner verkligen ALLA. Det tog ett tag innan han vart bannad men hade jag varit servervakt under dem sekunderna så hade han blivit skickad tidigare och inte kunnat skjuta lika många personer.

Samt så vill jag även kunna bli servervakt för att jag upplever väldigt mycket i RPn att det står bilar som är sönder lite här och var. Så skulle jag vara servervakt hade jag enkelt bara dva dem bilarna samt när det står så många bilar som bara är övergivna på vägarna så drar ju det även på serverns prestanda och det kan också påverka RPn på olika sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger att du är i ett skottscenario och du vart skottad och dog och sen att du ger dig själv en /revive klassas som abuse och där har du begått en korruption samt om du bara ger folk /revive för att du ser att dem är döda klassas också som abuse och där har du också begått en korruption. Samt att bara banna folk utan anledning är abuse och där har du begått en korruption, men jag kan nog även lova att du kommer få en riktigt långvarig ban du själv istället ifall du skulle banna folk utan anledning.

Det jag menar med detta är att man får inte använda sina perms hur som helst och det finns många sätt att begå korruption på men jag orkar inte dra upp alla olika exempel här.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top