Accepterad Ulvan | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ulvan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Ulvan#4703

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. En varm sommarkväll den 20 juni 1989 så föddes Lee Ahmad i sjukhuset på Gotland. När Edvin var två år gammal så flyttade de in till en 3:a inne i Visby. Där trivdes Leeoch hans familj jätte bra. Lee och hans mamma brukade gå ner till glassbaren som låg vid hamnen varje Fredag efter skolan som belöning för att Leejobbat på bra under veckan. Lees favorit smak var banan och choklad. En regnig sommareftermiddag när Lee hade kommit hem från skolan så stod det en lapp på köksbordet: Vi är på sjukhuset eftersom mamma svimmade på köksgolvet. Lee slängde på sig cykelhjälmen medans han sprang ut och tog hans blåa cykel och började trampa mot Sjukhuset. När han kom fram så frågade han om tillåtelse för att besöka sin mor. Han fick tillåtelse att besöka och när han kom in i rummet så såg han att pappa satt på en stol. Lee satte sig ned bredvid och tittade på sin nya telefon. Pappa sade att han skulle ut och ta frisk luft. När Lee varit själv ett tag så tjöt maskinen. Lee blev stressad och visste inte vad han skulle göra. Han bestämde sig för att klicka på nödknappen och hålla hårt i sin mors hand Lees mamma somnade in bredvid Lee när han var 9 å gammal. Nu förändrades Lees liv direkt och han fick börja ta allt mer ansvar. Han hade det tufft med skolan och fick jobba extra på sin pappas snickeri firma. Lee gick ur mellan och högstadiet med 247,5 merit poäng. Efter att Lee funderat vad han egentligen vill bli bestämde sig han för att flytta som ensam 17 åring. När han låg hemma i sängen och tittade på telefonen så fick han upp ett videoklipp som handlade om Staden Unive. Detta så g helt fantastiskt ut tänkte Lee. Han bokade flygbiljett och ett hotellrum i Unive. När han landade på i Unive så kom han på att han inte har någon inkomst så han bestämde sig för att ansöka sig till antingen bilmekaniker eller bilstylist. Han har långa erfarenheter kring bilar eftersom det är en av hans största intressen. Lee började även träna på gym så han är väldigt stark och snabb nu. Lee väntade några dagar men han har fortfarande inte fått något besked om han fick jobb eller inte. Lee är nu 24 år gammal och han har ett eget hus samt två stycken bilar. Lee söker efter ett jobb igen efter att han avgått för han kände sig utbränd

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven. jag vill också bli Medlem för att ta ett fram steg och kunna jobba på olika jobb som ett exempel bilfirman, Mekonomen, Auto experten samt andra jobb som man kan vara om man är Medlem på denna underbara stad. Som sagt jag kommer hjälpa servern stort med min höga rp nivå som jag har, bryter inte nån regel, jag försöker mitt bästa med servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag har varit inne lite i mellan åt. Men särskilt sett den på streams och mina vänner har spelat. Jag har tänk att jag ska prova den och den var rikitgt bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka