Accepterad Ultrabossy yea | Whitelist ansökning [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
20
Användarnamn: Ultrabossy yea

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101583652/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Ultrabossy#0708

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Berätta om din karaktär. ja heter josef Andersson ja bor i en stor villa med min familj nu ska vi baka bak i tiden när ja var liten fick ja en hund den hete max ja gillar max jätte mycket max betyde allt för mig men några månader senare fick max något hjärt problem så han var tvungen att avlivas men när han dog blev ja mycket ledsen ja hade ingen att prata med om detta min familj har inte funitts där för mig dom störtar bort mig dom ville aldrig prata med mig dom gick och hade kul och ja satt dära helt själv helt kol svart rum ja hade ingen mobil ja fick aldrig gå ut ja bara satt där ja har varit mobbad i mitt liv och när ja säger mobbad då menar ja verkligen mobbad vi snackar dom slog mig dom snodde mina grejer och så vidare så ja var tvungen att byta skola ja byte så kommer det andra killar och börja slå ner mig och höll på lika dant ja ville inte gå till skolan sos kom och tog mig dom sate mig på ett barn hem och mitt liv har inte varit lätt alls ja senare när ja blev äldre så var ja inte alls snäll med dom andra ja blev ju uppväckst med slags mål ja visste inte hur man skulle bete säga ja senar kom min lärare och sa att de inte va ok att göra så tiden gick så blev ja vuxsen då börja ja jobba med att bli mekaniker ja blev mekaniker för att ja gillar bilar otroligt mycket de är verkligen mitt intresse

Varför ska just du bli whitelistad? för ja tycker att ja är en bra RP som har vad som krävs för att vara med här ja säger inte att ja är den bästa men helt okej som sagt vill ja bli mekaniker de kommer ja kunna bli om ja har en whitelist ja har inte mycket att säga mer

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för ja tycker att denna server är jätte bra ja vill spela mer på den kolla liksom vad som finns på den och ja vill kunna göra mer på denna server som att skaffa jobb få lättare i server och såna saker få se mera här tycker ja kommer bli spännande tycker jag

Hur många timmar har du på FiveM? 650/700

Hur hittade du Multistaden? ja kolla lite runt me nåra servrar ok testa runt lite ok då hitta ja den här servern ok tyckte att de var bra och ja den var allment nice har inte så mycket att säga mera asså.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja det har jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ja kör bara på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka