Accepterad Ultrabossy yea | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
20
Användarnamn: Ultrabossy yea

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081726765/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? #1847

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Berätta om din karaktär. ja är 40 år och ja ja ska berätta om min bakgrunden gång blev ja rånad 2 gånger i rad ja hade 4 mille på kontot och dom kom och tog allt ja hade en villa och ja hade feta bilar dom kosa mycket dom kom hem till mig och tog alla minna grejer ja mer en så kan ja inte berätta och känslor ja gillar att hjälpa folk och lära känna nya folk men de mästa är att hitta nya vänner men och att ja gillar att men de bästa är att hjälpa folk för förut när ja behövde hjälp då hjälpte ingen mig de är därför ja vill hjälpa folk så mycket ja kan och de är minna känslor, intressen är ja gillar att gymma och ja gillar bilar men ja gillar lambo bugatti och ferari men nu vet ja inte om ja stava rätt men ja hoppas att ni gör de och vad har ja för mera intressen ee ja gillar mat de kanske inte är ett intresse men om ni vill veta ja äter 6 bigmac om dagen min mage den är rund som en kötbulle men aja nu ja vi snaka om intressen ja gillar också att spela fotboll ja gillar music de är nestan min favorit music a de va dom intressen ja har inte så mycket mera att säga så a.

Varför ska just du bli whitelistad? ja gillar denna server mycket ja tycker att den är bra varför ja vill bli whitelist ja tycker att de är mycket trevliga personer i denna serven ja tycker att dom är jävligt trevliga personer men men vad ka ja bidra me ja kan bidra me god energi och ja ka fixa att ingen bråkar om ja lyckas men ja vill bidra me att ingen ska behöva känna sig ensam de är de.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för ja tycker att denna server är jette bra och vill spela mycket mera med denna server ok folket i denna server är otroligt snälla tycker att dom är jette trevliga

Hur många timmar har du på FiveM? 100/256

Hur hittade du Multistaden? ja kolla lite runt me nåra servrar ok testa runt lite ok då hitta ja den här servern ok tyckte att de var bra och ja den var allment nice har inte så mycket att säga mera asså.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja har blivit bannad en gång på swe night ja blev bannad för ja lota nån ja vet hellt ärligt varför ja blev bannad så ja har inte så mycket att svara på den frågan asså

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja nåra swe night och exil nånting minns inte va den hete och ja har inte spelat på så mycket servrar ja tycker bara typ multistaden är bäst så a. ja har inte så mycket mera att säga a.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka