Accepterad Ultrabossy yea | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
20
Användarnamn: Ultrabossy yea

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081726765/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bossykung

Vad är din discord tagg? #1847

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bete dig de är de som står

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja har ej gjort nåt ja sprang runt ok han avstängde mig för de vad är problemet får man inte springa ja vill ha kul inte va ledsen ja ska kunna göra grejer utan att ja blir bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja ja sprang runt han droopa nånting o sen sprang ja runt han o sen blev ja avsängd ja gjorde ingenting vadå får man inte sprina eller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja ja har inte gjort nåt fel asså ja ja sprang brevid så står de bete dig när ja försöker komma in de där var bara för att va dum mot mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad på denna server en gång och de va när two killar va duma med min kompis å då sa ja sluta så börja han hota mig o säga att han ska döda mig o grejer men så slog dom mig båda two så slog ja tillbaka o sen tog nån av dom upp en kniv och döda så vi slogs på gz kanske inte va så smart men vad ska ja göra liksom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade inte gjort ett skit föra ja har inte gjort nån de ända ja gjorde att sprina runt brevid han vadå får man inte springa brevid folk nu eller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har inte lärt mig ett skit somsakt ja gjorde ingenting ja sprang runt de är de ända ja gjorde ja har inte så mycket mera att säga asså ja är klar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka