Nekad Ultrabossy yea | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

UltraBossy

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
20
Användarnamn: Ultrabossy yea

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081726765/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bossykung

Vad är din discord tagg? #1847

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? a som ni kanske vet är ja helt korkad ja sålde bilar gratis som är helt mot reglena ja vet inte vad ja ska säga ja ville bara va snäll dom sa snälla snälla så jede j en bil till en kille de är inte smart a.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja ja blev prov ansälld på gunillas ja de va en kille som sjata ok sjata men ja ville va snäll ok ge en kille en bil och ja jede en men de är fortfarande inte ok men en kille som också blev prov ansälld vet ni hur många han gjorde totalt typ 20 bilar typ till 6 5 personer ja jede en men ja vet att de fortfarande inte är ok ja är dum i huvet ja vet inte vad ja ska göra ja bara gjorde de ja önska att ja kunde gå bak i tiden och göra rätt ja vet att ni tror att ja försänar detta min över klagning ja ge mig en till sjans så lovar ja att aldrig göra detta eller bli bannad nån gång till ni behöver inte tro mig men ja kommer aldrig bli bannad nån gång längre mer ja vet att ja gjorde fel ja ersäner men ja säger bara att ja ville va snäll de är fortfarande inte ok att göra som ja gjorde me vad ska ja göra hänt har hänt ja kan inte direkt baka bak i tiden men a ja de var de .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var mitt fel ja gjord fel ja försänar de ja gjorde jävligt stort mistag ja ångrar de så otroligt mycket asså så a ja gjorde fel som vanligt ok ja var ju prov anställd på gunillas då så ja ju detta att en kille bilar till sina vänner så då jede ja han en bil så a de var de som hände de var jävligt dumt av mig att göra så gör inte som ja gjorde fan de är de dumaste ni kan göra så a ja önska att ingenting av det här hande hänt men vad ska ja göra ja om ja min över klagnin går bara då kommer ja aldrig bli bannad då kommer ni se till och med att ja inte kommer att finnas så snälla un banna mig snälla så a de va de ja skulle säga jag ber om hemsk ursäkt om detta e somsagt om detta går bra kommer ja göra en ny karaktär starta om på nytt lådsas som inget ting har hänt och ok ja har inte så mycket att säga då va de klart och ja vill bara på pecka att ja skäms så otroligt mycket när ja skriver detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minn andra bann de va när ja skulle råna då tog vi med en person som vi försökte råna men de va en annan kille som rikta en pistol i huvudtet på oss och sen så slog ja han och döda han och min kompis hjälpte till att sloss de va typ de som hände

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de ja hade kunnat gjort annorlunda är att ja hade kunnat låtigt dom va ja hade fokuserat på att jobba och inte jet bort en bil gratis de var jävligt dumt gjort av mig å ja ongrar detta så mycket asså ja skäms så mycket när ja skriver detta de här är orimligt att ja hade kunnat göra en son här sak o fyfan jävla fyfan va dåligt gjort av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ja har lärt mig att aldrig jobba på en bil firma de kan ja inte ok de ja kommer göra annorlunda är att ja kommer göra rätt ja kommer aldrig bli bannad mera fast om nån bara vill banna folk för ingen anlednin men annars inte aldrig asså plus detta är inte snaba svar

Har du läst våra regler? Ja

detta är inga snaba svar ja är bara ärlig ja kan ju inte skriva nåt som inte är sant bara för att fylla upp dett de är inte bra

Tillbaka