Nekad Ultrabossy yea | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
20
Användarnamn: Ultrabossy yea

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084048473/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: quezz

Vad är din discord tagg? Ultrabossy#0708

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blacklistad gör en banöverklagan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? a som ni kanske vet är ja helt korkad ja sålde bilar gratis som är helt mot reglena ja vet inte vad ja ska säga ja ville bara va snäll dom sa snälla snälla så jede j en bil till en kille de är inte smart a.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja ja blev prov ansälld på gunillas ja de va en kille som sjata ok sjata men ja ville va snäll ok ge en kille en bil och ja jede en men de är fortfarande inte ok men en kille som också blev prov ansälld vet ni hur många han gjorde totalt typ 20 bilar typ till 6 5 personer ja jede en men ja vet att de fortfarande inte är ok ja är dum i huvet ja vet inte vad ja ska göra ja bara gjorde de ja önska att ja kunde gå bak i tiden och göra rätt ja vet att ni tror att ja försänar detta min över klagning ja ge mig en till sjans så lovar ja att aldrig göra detta eller bli bannad nån gång till ni behöver inte tro mig men ja kommer aldrig bli bannad nån gång längre men de va de som hände så a.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. allt var mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mins inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jobba som vanligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte

Har du läst våra regler? Ja

+ rep kom igen staff han förtjänar en till chans han är super bra på rp kom igen staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka