Nekad Ultrabossy yea | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
20
Användarnamn: Ultrabossy yea

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084048473/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: quezz

Vad är din discord tagg? Ultrabossy#0708

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blacklistad gör en banöverklagan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tänkte jette dumt och sålde bilar gratis och inte tänkte mig för ja ber om ursäkt om ja förstörde för gunillas men ja var inte smart FÖRLÅR JA BER hemskt om ursäkt men ja tänkte inte mig för ja ville vara snäll för mina kompisar hade inga bilar så ja gav dom 1 bil var för typ 40 tusen de var ett miss tag ja visste inte att ja skulle bli blacklistad men snälla ge mig en till sjuans ja kommer ta vara på den då SNÄLLA ja kommer aldrig bli blacklist någon mera gång ja har aldrig blivit blacklist på någon server innan ja älskar multistaden de är den ända staden som ja uppskattar ja vet ej vad ja ska säga ja blev blacklist för typ 3 månader sedan dess har ja inte spelat fiveM för ja inte har hittat en bättre server än multistaden kan ni snälla ge mig en till sjuans ja lovar ja kommer aldrig bli bannad på denna server igen SNÄLLA låt mig ha kul igen med minna vänner SNÄLLA...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja ja blev prov ansälld på gunillas ja de va en kille som sjata ok sjata men ja ville va snäll ok ge en kille en bil och ja jede en men de är fortfarande inte ok men en kille som också blev prov ansälld vet ni hur många han gjorde totalt typ 20 bilar typ till 6 5 personer ja jede en men ja vet att de fortfarande inte är ok ja är dum i huvet ja vet inte vad ja ska göra ja bara gjorde de ja önska att ja kunde gå bak i tiden och göra rätt ja vet att ni tror att ja försänar detta min över klagning ja ge mig en till sjans så lovar ja att aldrig göra detta eller bli bannad nån gång till ni behöver inte tro mig men ja kommer aldrig bli bannad nån gång längre men de va de som hände så a.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. allt var mitt fel ja vet att ja gjorde ja sålde bilar gratis men de är fel att ge blacklist för att man är snäll mot en person

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mins inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ja hade kunnat skita i och jobbat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig jobba på en bilfirma

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka