Accepterad UltraBossy | Whitelist ansökning [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130421808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? UltraBossy

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. ja är 30 år och heter Ahmed El-kebir ja bor i hemma ensam en liten story när ja var liten så gick ja i skolan kanske 3 4 nån av dom ja börja i en ny skola ja ja var den nya i klassen dom skratta för att ja var svart och för att ja hete Ahmed ja hörde att många prata om mig och massa saker en gång när ja var på rast så kom några killar från min klass och börja kalla mig svarting dom tog min ryggsäck och kasta den i lera dom knuffa ner mig på marken och börja sparka på mig och när ja var liten. Hörde ja inte tala som rasism ja visste inte va rasism va alla kolla på när det hände och dom gjorde ingenting en lärare kolla på när de hände dom tog min mobil och kasta ner den på baken ja grät och gick hem ja sa inte till mina föräldrar ja var rädd nästa dag så gjorde dom samma sak de var då en kille från samma land som ja kom han sa sluta till dom och dom sluta killen tog upp mig och vi gick in ja berätta allt sen sa han att ja skulle berätta till mina föräldrar de var då ja vågade säga ja gick hem och sa att min pappa skulle komma så ja berätta allt och då skulle min pappa säga till min rektor hon sa att de skulle sluta men de hände inget efter de samtalet så min pappa sa att ja skulle byta skola några år senare när ja gick i 8 ja byte skola träffa alla mina klass kompisar alla var snälla mot mig dom tog hand om mig och allt allt gick bra de gick bra alla dom andra åren sedan skulle ja skaffa jobb ja hade bra betyg och ja ville bli mäklare de var de ja ville jobba med ja försökte och försökte ja fick jobbet som mäklare och ja var jätte glad ja jobbade och jobbade sedan skulle ja flyta till en stad som hete multistaden mina vänner bodde där och dom sa att ja och skulle flyta dit ja flyta sen kolla ja runt och tyckte om den staden så nu vill ja fixa ett guld kort så ja får möjlig het till mera jobb så a de var de och mina känslor/ ja är jätte snäll vill hjälpa folk de dom behöver hjälp med försöka så alla är glada och allt /intresse ja gillar poliser jätte mycket ja vill bli en polis min pappa lärde mig jätte mycket om att vara polis före ja blev mäklare i en annan stad så A...

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tycker att denna server är jätte kul och jag skulle nog säga att jag är bra på att RPA jag kommer bidra med kärlek positivitet och massa mer jag kommer bidar mer med god är RP och att inte vara dum mot folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker att denna servern är rolig och bra detta var min första server som jag spelade på

Hur hittade du Multistaden? jag har spelat här sen länge sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att vara snäll och trevillg när jag rollspelar jag vil även vara rolig och en bra människa för sammhället

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tillbaka