Nekad UltraBossy | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130421808/home

Ditt Hex-ID: 110000100000638 (Hex)

Vad är din discord tagg? UltraBossy#7004

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Hur lång tid var din ban? jag vet inte, en dag så skulle jag gå in på unives dc server så ser jag inte den tror permanent eller jag vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror för att jag gick och spelade på en annan server jag vet det var dumt men tänkte inte på det/reglerna för jag och mina vänner skulle gå in och spela FiveM sen sa dom att dom spelade på en annan server så sa dom kom in och testa jag tänkte inte på att jag spelade på multipvp/unive rp jag bara spela med dom och när jag blev bannad så orkade jag inte tänka på det för jag visste att jag inte skulle komma in igen för man för ju faktist inte spela på en annan server, de var länge sedan de hände och nu tänkte jag de är värt ett försök ialafall alltid värt för tänk om jag kommer in okej men de va de som hände. Snälla ge mig en till chans snälla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle starta min dator gå in på discord som jag tror alla gör när dom startar sin dator sedan så ser jag inte Multipvp/unive servern så jag tänkte vad kan de vara sen så visste jag att juste man får inte spela på en annan server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. allt var mitt fel jag skulle inte ha spelat på en annan server från första början och jag hoppas att ni förstår att jag är inte glad för de jag gjorde då

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mins inte jag har inte spelat på unive på så länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade kunnat backa bak i tiden hade jag sgt nej till mina vänner jag skulle ha sagt vi lirar på multi/unive servern istället med glädje

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer konstant spelat på denna server och att ta vara på min whitelist för den är VIKTIG! och läsa reglerna En äxtra gång till,. hoppas att ni förstår

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka