Nekad UltraBossy | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130421808

Ditt Hex-ID: 110000145bf2a30

Vad är din discord tagg? UltraBossy#7004

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? när jag försöker komma in genom forumet så står det kunde inte accpetera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spelade på en annan server vilket jag vet att man inte får men jag gjorde det jag vet inte varför det vara dumt alltså jag ångrar mig mycket det var dumt det tror jag att alla vet men jag tycker att det är pinsamt att jag gjorde det och blev bannad för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom hem från skolan så startar jag datorn så ser jag inte dc servern framför mig och då visste jag att det var därför jag stängde av datorn sen så gjorde jag inget mer en så jag vill verkligen komma tillbaka jag tycker att denna server är jätte unik och ett bra community men varför jag gjorde de som jag gjorde vet jag inte alla gör misstag och jag kan liksom inte ändra det nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej allt vara mitt fel jag har respekt för er som banna mig jag har inget emot dom vilka de var för jag vet att ni bara gör ert jobb som ni måste göra helt enkelt

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte der var länge sedan faktist

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha skitit i att testa spela på en annan server för de får man inte men om jag skulle vända tillbaka tiden så skulle jag ha starta datorn gåt in i multistaden och ha jävligt kul för det är viktigt nämen jag gjorde fel det ska inte hända igen jag säger förlåt här och nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ALDRIG spela på en annan server oavsett om en kompis spelar på den eller något spelar ingen roll man ska inte göra det jag kommer aldrig göra om det jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka