Nekad UltraBossy | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Länk till din steam profil: UltraBossy

Ditt Hex-ID: Sitter mobil går ej

Vad är din discord tagg? UltraBossy#7004

Vem var det som bannade dig? Vet faktiskt inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inte bara att jag är bannad från dcn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade på en annan server vilket inte var bra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej jag vill börja med att säga jag vet att man måste skriva mycket i banöverklagan och nej jag kommer skriva det som hände och vad jag gjorde inte skit fake förlängning Philip eller delägaren ska svara på denna ingen annan okej det började såhär: jag och min vän spelade med varandra sen så sa han vill du spela FiveM med mig såklart sa jag fine vi kan göra det för jag älskar FiveM sedan så sa jag vi spelar på unive, så sa han nej den servern är dålig jag bara okej vilken tycker du är bra på så sa han någon server minns inte vad den heter men okej sa jag vi spelade på den vi hade kul sen så sa jag aja fan måste dra, å denna tid var jag ju WL på unive vilket jag ej tänkte på wtf vem gör så ens, fortsättningen jag gick och la mig och sov sedan nästa dag så går jag in på datorn startar dc och ser ej unive jag bara vad fan har jag gjort för detta jag tänkte lite sedan inser jag vafan jag spelade ju på en annan server helvete å de var allt och perma ban är ju blacklist och detta hände för flera månader sedan och en blacklist normalt är i 2 månader så jag har väntat och väntat men jag får aldrig unbann och jag kan säga såhär att om jag bara är bannad i dc så borde de inte va så stor skada jag erkänner det jag gjorde jag skäms för de jag gjorde de står faktiskt i reglerna det men nu sitter jag här och gör en banöverklagan och lägger min tid på detta men jag är glad för det för om man inte kämpar så kommer man ingen vart så det var allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Allt var mitt fel så nej!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte det var så länge sedan jag spelade på servern jag vill verkligen spela på servern och komma tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag det vad svag verkligen kunna göra jag kunde ha sagt nej den servern är bra om du vill spela FiveM med mig då går vi in på unive jag tycker seriöst att den är bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig spela på en annan server aldrig snälla, ja jag kommer göra saker och ting annorlunda ja

Har du läst våra regler? Ja

Yes detta var allt och hoppas att ni ägare och delägare förstår vad jag menar just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka