Inaktuell UltraBossy | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? UltraBossy#0001

Ange ditt födelsedatum 08

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tid
Mellan
Måndagar: 14.00-23.00

Tisdagar: 14.00-23.00

Onsdagar:14.00-23.00

Torsdagar:15.00-23.00

Fredagar: 15.00-så länge jag orkar

Lördagar: när jag vaknar till jag inte orkar mer

Söndagar: när jag vaknar-23.00

Och lov: när jag vaknar till jag inte orkar mer

Berätta om dig själv hej, jag heter Mohammed och jag är 13 år gammal och mitt intresse är bilar och fotboll jag brukar alltid meka med bilar med farsan och spela fotboll vad jag gör om dagarna är att vara med vänner och liksom hänga vi brukar alltid bara chilla och ha de nice, jag brukar ofta spela GTA RP och på unive för jag tycker att det är så seriös server skulle jag påstå.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade startat igång med att hjälp folk som behöver hjälp och verkligen försökt utveckla servern så mycket jag kan så att den ska rulla på, som den ska helt enkelt jag vill liksom göra så att philip och alla andra i staff teamet ska bli nöjda med hur jag hjälper, jag skulle försöka göra alla spelare nöjda och kunna hjälpa dom till 100% de är de viktigaste för mig skulle jag säga. om jag blir staff så kommer jag sitta i support för de mesta jag kan jag hade inte RPAT så mycket utan server är en prioritering för mig,

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela den 13 augusti 2020 men sen blev jag bannad ett bra tag och sen kom jag tillbaka och de är jag glad för

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? De som får mig att vilja vara support på just unive är att jag verkligen vill se hur servern utvecklas och hjälpa folk med vad som helst, om jag hade blivit support så hade jag alltid varit redo för vad som en händer jag vill verkligen stöta servern till 100% och försöka hjälpa dig philip och alla andra i staff teamet, jag har velat ansöka om support väldigt länge men jag har alltid trott att jag inte kommer klara av att va det men nu när jag har fått se hur staffsen jobbar så tänkte jag jag är fan redo för detta, jag vill verkligen vara med i resan och kunna göra servern till en jätte stabil plats

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag, hade gjort allt för att kunna göra unive till en jätte bra plats för dom nya och dom gamla jag vill liksom känna att fan nu har jag gjort en jätte bra nytta till servern nu är jag nöjd och glad, Jag tycker att det är viktigt att vara respekt full som support och de tycker jag att jag är jag tycker att unive är den bästa servern som jag har spelat på och nu vill jag kunna bidra med hjälp, jag vill liksom göra detta till en bra och tryggare plats för spelarna dom ska liksom känna att fan jag trivs på unive som fan förlåt för svär orden men de är så...

Har du några tidigare erfarenheter? jag har lite erfarnheter inom att vara staff men jag kan säga jag har tillräckligt med kunnskap iallafall

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlunban [Steamnamn] = unbannar personen

/setjob [Id] [Jobbnamn] [rank] = ger ett jobb till en person

/giveitem [Id] [föremål] [hur många] =ger en person ett föremål

/sqlban [id] [längd] [anledning] att du avstänger en person från servern

/kick [id] [anledning] = kickar en person

/Dv = Delete vehicle = tar bort ett fordon

/tpm (ID) =att man tpar någon till en eller till dom
/sqlsearch [Steamnamn]

/sqlbanoffline [permid] [Tid] [Andledning]

/sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban.

/bring=för att tpa en person till dig.

/Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig

/goto id=för att gå tpa till personen

/noclip= man åker runt onsynlig och kollar så att alla sköter sig,,

/toggleid= att du kollar spelarens id

/togglename= att du kollar personens steam namn

/revive [id] [anledning] att du åter upplivar en person

/svban [id] [anledning] att du bannar en person i 30 minuter

förlåt men detta är alla jag har i huvudet jag lär mig väldigt snabbt
ber om ursäkt

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag har lätt att lära mig saker jag lär mig snabbt och om jag gör något fel så ahr jag lätt att rätta till det jag har gjort

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? näpp de gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja hoppas du philip blir nöjd som du kanske märker så är detta en väldigt simpel ansökan men hoppas du skickar vidare mig hejdå

Senast ändrad:
Tillbaka