UltraBossy | Ansökan till Support[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

UltraBossy kabe

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? UltraBossy

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00 till 22:00
Tisdag 15:20 till 21:00
onsdag 14:00 till 22:30
tordag 14:00 till 22:00
fredag 14:30 till 00:00

Berätta om dig själv jag heter Mohammed och är 12 år jag gillar att meka med bilar men gillar mest att spela FiveM/multistraden jag gillar också att träna mycket jag är en sån person som inte tar åt sig så mycket när någon säger något dumt jag är mycket snäll jag behandlar fock med respekt och kärlek jag gillar också fotboll jag går på fotbolls träningar och har gjort det ganska länge nu.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle hjälpa folk så mycket dom behöver jag skulle förminska Rpandet och sitta mycket i support jag vill hjälpa till att förbättra detta community och massa saker jag kommer lägga allt när jag gör staff arbete jag kommer specca runt mycket och om något dåligt händer så tar jag tag i det och försöker rätta till det jag kommer gå mycket på /report ärenden jag kommer specca bankrån personrån allt sånt om jag blir staff så kommer jag hjälpa spelarna till 100% jag kommer inte låta spelarna sitta i support länge jag kollar hela tiden om någon sitter i support om någon spelar förstör servern då tar jag och kollar id och säger att den ska hoppa support i ooc eller så gör jag det på plats jag kommer permbanna personen om dom gör ett stort fel jag kommer vara så trevlig jag kan men om någon lallar i support då kommer jag behöva höja rösten mot denna personen om någon vdm en person mitt i ett scenario så kommer jag inte säga att den ska hoppa support mitt i ett scenario jag väntar tills dom har gjort klart scenariot och sedan så berättar jag vad personen har gjort fel och sedan gör man det man ska göra då man bannar den personen. en grej jag inte kommer göra är att om någon person skriver i report kan någon ressa mig man ska inte bara ressa peronen utan personen får komma i support och ska vissa en anledning han ska ha ress och klipp. nog med de tillbaka till vad ska jag göra om jag blir staff det jag skulle ha gjort mer är att försöka förbättra RP nivån på servern liksom man kan alltid försöka men a.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat ganska länge men jag mins inte hur länge med det är ett bra taga asså

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? varför jag vill bli support här är för att jag vill hjälpa folk så mycket dom behöver och vill testa på att vara staff på multistaden där jag tycker att jag trivs jag hade gjort mitt bästa för att förbättra RP nivån på MultiPVP dock har jag varit staff förut inte på Multi på andra servrar där jag tyckte att det var jätte kul och vill pröva att vara det hära jag vill samt lära känna detta underbara staff teamet och vill hjälpa till med det ni gör jag vill gör något annat än att sitta och RP liksom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer försöka förbättra RP nivån och kommer vara ödmjuk och trevlig jag är inte hård mot folk och om någon sätter säg i support och vill ha hjälp med något då kommer jag hjälpa dom med det dom behöver hjälp med jag lämnar inte tills dom är nöjda så är det om någon vill ha tips på att förbättra dens RP nivå så kan jag ge den några tips shit nu leker jag att jag är värsta proffs RParen men jag kommer göra min bästa för det och om någon kommer och gnäller att den blev bannad för ingenting så kommer jag säga du får göra en banöverklagan på forumet

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag jag har varit staff på andra servrar och vet hur det går till det är som ett jobb sköter man inte det då är det som om man får sparken jag har klarat mig upp till head mod på en server men jag valde att lämna den för en anledning men ok men jag skulle påstå att jag kan alla staff komandon jag vet hur man tar support ärenden snabbt och sen om någon sitter support så gäller det att inte stressa upp sig själv för då blir det lätt att man gör fel mitt i ärendet jag har bra kunskaper inom komadon som jag ska skriva snart men.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlunban [Steamnamn] = unbannar personen

/setjob [Id] [Jobbnamn] [rank] = ger ett jobb till en person

/giveitem [Id] [föremål] [hur många] =ger en person ett föremål
/kick [id] [anledning] = kickar en person

/Dv = Delete vehicle = tar bort ett fordon

/tpm (ID) =att man tpar någon till en eller till dom
/sqlsearch [Steamnamn]

/sqlbanoffline [permid] [Tid] [Andledning]

/sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban.

/bring=för att tpa en person till dig.

/Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig

/goto id=för att gå tpa till personen

/noclip

/sqlban=att man bannar en person

/car=man tar fram en bil

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag har lätt att lära mig saker jag lär mig snabbt och om jag gör något fel så ahr jag lätt att rätta till det jag har gjort

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar bara multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej jag hoppas verkligen att jag blir godkänd

Senast ändrad:
Tillbaka