Accepterad ulfe | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ulfe

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? mexxar_38803

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pengi alida

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart,seriös och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: pengis har varigt en snäll pojke med en bra uppväxt med både hans mamma och pappa men vid 25 åldern så var hans mamma och pappa med i en olycka. pengi har jobbat inom bil branchen länge och vet allt inom bilar men efter som hans mamma och pappa dog i en bil olycka så kan han få ptsd av händelsen. pengi jobbar bland bilar för han vill inte att någon annan ska känna samma sak som han känner. men en dag fick han ett annonymt samtal gubben sa ´din mamma och pappa dog aldrig av bilen utan det var vi som skottade dom fittorna och nu är vi efter dig´. det brinner i pengi av ilska och nu blir han kriminell för att göra revenge för sin kära mamma och pappa

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och är mogen grabb jag har rp förut i eran server för ett tag sen men jag läggde av för jag ville fokusera på livet men nu är jag tillbaka så jag kan mycket om rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid köra för att vinna ett scenario även om man vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har kört på en person för jag fick super mycket stress vid ett scenario. ja jag har verkligen lärt mig av mitt misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 80kmh max i stan.rdm=random deathmatch: suntfurnuft=måste tänka som i verkligheten som till exempel om jag riktar mot en grabb så kan han inte säga knulla dig. vdm=man använder fordonet som ett vapen- powergaming= att man dödar eller slår en spelare utan ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har hört att det har varigt mer uppdateringar i servern sen sist jag var inne. jag har som sagt varigt en gammal medlem som hade wl då också

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka