Nekad ulf10181 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ulf10181

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? ulf10181

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Karlsson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, snäll, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
William växte upp i en vanlig stad och hade en ganska lugn uppväxt. Han har alltid varit social och haft lätt att få vänner. Han gillar att jobba och tjäna egna pengar. Framtiden vill han bygga ett bra liv där han har jobb, bostad och stabil ekonomi. Han vill också fortsätta vara aktiv och umgås med folk han tycker om. i Framtiden vill han bygga ett bra liv där han har jobb, bostad och stabil ekonomi. Han vill också fortsätta vara aktiv och umgås med folk han tycker. Han har ett stort intresse för polismyndigheten och skulle gärna vilja jobba inom det i framtiden. Han vill hjälpa till i samhället, jobba seriöst och bidra till att staden blir tryggare. Han tycker det verkar spännande att jobba med ordning och reda och han vill utvecklas inom det området. Han är beredd att jobba hårt för att nå dit och vet att det kräver disciplin och ansvar. Samtidigt vill han fortsätta ha ett socialt liv och vara en del av gemenskapen i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Jag följer regler, är aktiv och skapar roliga och realistiska scenarion. Jag gillar att samarbeta med andra och göra spelet kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte bara spelar för att vinna själv, utan att du också kan låta den andra personen vinna ibland om det gör scenariot mer roligt och realistiskt.

Alltså du kan “förlora” med flit om det blir bättre RP och mer fair för båda.v

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag följer alltid serverns regler och försöker göra rätt från början.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: random death match att man inte får döda någon utan en giltig anledning, vdm: vecheil death match att man inte får använda sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös spelare som gillar bra RP. Jag försöker alltid vara rättvis mot andra och skapa roliga scenarion. Jag är aktiv och lätt att samarbeta med.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? ulf10181

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Karlsson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, snäll, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: William växte upp i en vanlig stad och hade en ganska lugn uppväxt. Han har alltid varit social och haft lätt att få vänner. Han gillar att jobba och tjäna egna pengar. Framtiden vill han bygga ett bra liv där han har jobb, bostad och stabil ekonomi. Han vill också fortsätta vara aktiv och umgås med folk han tycker om. Han gillar också att hållas på med fordon han tänker skaffa sig ett jobb här i staden unvive något fordons inriktad jobb som kaanske marja lsias eller mekonomen skulle passa han bra eftersom ett han har lätt att sammarbeta och varaa social, ifall han intre skulle kunnaa få ett fordonsinrkitad jobb så skulle han gärna vilja jobba inom polismyndigheten som prio2 men han skulle hälst jobba med bilar och sånt eftersom aatt han har ett ganska så stort intresse för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Jag följer regler, är aktiv och skapar roliga och realistiska scenarion. Jag gillar att samarbeta med andra och göra spelet kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte bara spelar för att vinna själv, utan att du också kan låta den andra personen vinna ibland om det gör scenariot mer roligt och realistiskt.

Alltså du kan “förlora” med flit om det blir bättre RP och mer fair för båda.v

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag följer alltid serverns regler och försöker göra rätt från början.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: random death match att man inte får döda någon utan en giltig anledning, vdm: vecheil death match att man inte får använda sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös spelare som gillar bra RP. Jag försöker alltid vara rättvis mot andra och skapa roliga scenarion. Jag är aktiv och lätt att samarbeta med.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
så nu har jag laggt till

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Tänk på regeln:
  • f. Rasism/Nazism
    • Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

jag heter samma på steam som discord nu, men fattar inteee hur jag var rassiskt?

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Tillbaka