Nekad Uk dickhead | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uk dickhead

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368361856/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Ek

Vad är ditt discord namn? Uk dickhead

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Albin Ek är 13 år fyller 14 jag brukar spela spel nästan hela tiden med mina vänner mitt favvo spel var GTA V men mina kompisar tipsa om Fivem och det ser så himla kul ut så jag spelar det mest nu. Jag älskar RP/rollplay tycker ´det är så kul. Annars på fritiden förutom att spela så spelar jag basket och fotboll.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med utvecklad/bra RP och kommer hjälpa folk om dom behöver hjälp exempelvis hjälpa folk med bilen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har en utvecklad rollspel och skulle vara väldigt kul attt få vara whitelistad

Hur hittade du Unive? mina kompisar visade mig serven och dom sa att det var en väldigt bra RP server så jag joinade och den värkar väldigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att bli kriminell fast det kommer bli svårt men annars är du kul med rollspel väldigt kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det här är min första server jag är med i

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka