Nekad uittfnge | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uittfnge

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? 420blazit

Vad är ditt födelsedatum? 3 maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Arne Öhman. en gubbe som har haft en helt normal uppväst med bra föräldrar och mycket kärlek. Roger har dock ADHD så hans temprament kan vara lite dåligt. Roger är 2 barns pappa. Roger har tappat vårdnaden om sina barn då han drack för mycket men nu är han heltidsnykterist. Arne brinner för jakt och fiske samt bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycker erfarenhet så vet hur man RPar. Jag en person som är social person som snackar mycket och skojar mycket med andra på en hög nivå och den smittar ofta av sig så min omgivning brukar oftast också få hög RP. Jag kommer ansöka att få bli mekaniker för då RPar min gubbe som bäst och då kommer jag bjuda på EXTREMT hög och rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska tänka på din rp utan att du ska tänka på de andras också när ni är i ett scenario, säg ifall de är skottlossning, så fort jag har dödat personen så är scenariot över, men om jag väljer att inte skjuta och kanske kidnappa ist och i slutändan kanske han lyckas rymma och sen tar mig i slut ändan, Alltså så behöver inte jag vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RMD: döda inte folk utan anledning eller något underliggande. Rasism gå inte på folk för deras tex hudfärg eller dialket eller kläder osv. Powergaming: Rpa på din skador typ att man inte kan köra in i en vägg i 200 sen RPa som om inget har hänt, att man ska RPa och göra de som är mest realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja många ca 900 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka