Accepterad Uggla | Ban överklagan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uggla

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Användarnamn: Uggla

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gtmrjhinjertnhtu/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: grneujiuihg

Vad är din discord tagg? NS#9466

Vem var det som bannade dig? Oppa

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mild fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt men det verkar som att vinnzy och oppa vill banna mig bara för att dom inte gillar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare hade en smg mot sig och jag kommer bakifrån och har ett clear shot på honom så jag skjuter honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban. För i verkligheten tror jag alla hade skjutit i det läget när ens polare har en smg mot sig och man vet att man kan träffa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att det är powergming att när man går ut bilen efter den vält och kollar om ens polare mår bra och den andra var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det är fearrp när man dödar någon som man har clear shot på bakifrån när dom håller vapen mot sin polare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka