Nekad uFraqz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uFraqz

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Morgan

Vad är ditt discord namn? uFraqz#7618

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Persson och han är 19 och kommer från Somalia och blev adopterad av en svensk fattig familj när han var 2 år gammal och han har haft en tuff uppväxt med en familj där pappan var kriminell och mamman inte hade nått jobb då hon hade permanenta skador i ryggen så kunde inte jobba så dom hade ingen bra inkomst. Så när Jack var 9 år gammal så beckande han för sin familj så dom kunde få mat på bordet och Jack gick aldrig riktigt i skolan då han skolkade hela tiden då han ville hjälpa sin familj och när Jack blev 15 så gick han med i sitt första gäng som han var med i ca 2 år innan han lämnade det på grund av att han flyttade långt ifrån gänget. Sen när Jack blev 18 så åkte han in för brott mot knivlagen och satt inne 1 år och under den tiden så fick han ett stort intresse för bilar och trimning på bilar och under rasterna så läste han böcker om bilar och lärde sig mycket om det och sen när han kom ut så köpte han sin första bil Saab som han trimmade och gjorde massor med saker på. Sen efter det så valde han att flytta till staden Unive och starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och social rp till servern med många roliga scenarion och kreativa scenarion och vill samt lära känna mycket folk och jag vill även göra scenarion där båda parterna känner att dom vinner på scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte spelar för din egna vinst bara och försöker göra så att motpartern också har kul i scenariot. Som till exempel att du inte tar deras vapen under en kidnappning och istället tar deras klocka eller dyra kläder om dom har det. Man rpar sig fram i ett scenario och gör så att båda känner att dom kan ha roligt i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom min vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka