Accepterad uFraqz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uFraqz

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198126267440/

Ditt Hex-ID: steam:110000109e4fc30

Vad är din discord tagg? uFraqz#7618

Vem var det som bannade dig? Dencoolagrabben

Bild på banmeddelande: 23 timmar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig för mild rdm när jag dödade en polis. Men det blev ett missförstånd då jag inte anser att det var mild rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi såg en bil åka till våran ö och sen åka ner i vattnet och sen hade jag vapen uppe och tog bort min mask och då var det tydligen en polis och då trodde jag att det var han som tryckte på överfallslarm då jag hade vapen och då ville jag inte att han skulle arrestera mig då jag inte hade nån mask och det var bara en polis så då trodde jag att jag kunde komma undan genom att skjuta han. Men sen visade det sig att det inte var han som tryckte på överfallslarmet utan det var bara extremt dålig timing och han var vid fel ställe vid fel tillfälle och jag skulle bara säga att jag inte kan bli bannad för detta då det är svårt att avgöra om det var han som tryckte på överfallslarmet eller om det var någon annan för jag tror att i detta fall så var detta sista utvägen jag hade. Om det skulle vart fler poliser så skulle jag inte ha skjutit utan blivit tagen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta skulle jag anse vara en felaktig ban då jag tycker att detta inte riktigt kan klassas som mild RDM då det är så svårt att avgöra vilken det var som tryckte på överfallslarmet utan istället så skulle jag säga att han borde se det från bådas perspektiv att jag inte hade någon mask och höll i vapen och sen hör ett överfallslarm. Om jag ej tagit av min mask så skulle jag inte ha skjutit honom utan istället bara åkt där ifrån med problemet var att han såg mitt ansikte och det fick mig en anledning att skjuta honom. Så jag skulle inte klassa detta som RDM då det är svårt att avgöra och från min part att avläsa att det inte var han som tryckte dom de flesta skulle ha gjort det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger innan med blivit unbannad väldigt snabbt då det vart felaktiga bans och blivit bannad för något jag ej gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan ha kidnappat honom men då skulle han bara kunnat komma ihåg mitt ansikte och vart vi bor då jag sa vad gör du på våran ö och bara kunnat kalla dit mer poliser och storma oss och gripa mig och även mina andra gäng medlemmar men istället så valde jag att skjuta honom istället då han var själv och svag och ingen annan runt om kring han som kunde se eller höra något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle inte säga att jag lärt mig något då jag inte tycker jag gjort fel, men fattar helt från motpartens perspektiv då han tog det som att han blev rdmad då han inte tryckte på överfallslarmet men från mitt perspektiv så är det väldigt svårt att avgöra att det inte var han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka