Nekad ufin222 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ufin222

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noor

Vad är ditt discord namn? laktus94

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Bengtson och är 30 år gammal. En vanlig morgon i Bosses liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. Bosse är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Fisketuren hjälper Bosse på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. Bosse uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. Han har ett stort intresse för bilar speciellt Muskelbilar som Dodge/Chevrolet. Han drömmer om att en gång få äga en 2021 camaro. Det leder till att Bosse jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Bosse blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. Bosse har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med. Det tycker inte Bosse är någon stort bekymmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rpare som har rpat väldigt länge och som vet hur man gör roliga scenarion för alla som är med i dom, jag vet hur man följer alla regler och får får alla i ett scenario att skratta och jag känner att jag har en tillräckligt hög rp nivå för denna server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för makt och pengar och istället spela för att ha roligt. Man ska inte rpa på ett sätt som för så att ingen tycker det är kul i ett scenario förutom du. Man ska rpa för roligt hetens skull och så att alla har lika kul i alla olika scenarion.

Hur hittade du Unive? genom derbii och lextys streams och tiktok

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka