Nekad Uffekungen | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uffekungen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Uffekungen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198332680861/

Vad är din discord tagg? uffe kungen#8130

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag råkade säga ett lite rasistiskt ord till en polis för han pittade sönder min bil under en bilstöld och slog ned han det var absolut inte meningen men råkade såklart hålla in N och säga jag mår väldigt dåligt över detta och någon annan kanske till och med blev ledsen om någon blev ledsen är jag väldigt ledsen för hon/han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv gillar inte när andra poliser pittar under en bilstöld men det är glömt nu jag vil bar ainte på en bra jävla server och spela på jag är väldigtr ledsen för det jag gjort och kommer inte göra om detta ;( jag avskyr igentligen inte svarta utan det kom bara ut ur min munn automatiskt jag ber så hämst mycket om ursäkt och hoppas jag blir unbannad

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej jag har inte varit bannad förr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt innan jag gjorde nått. och inte tryckt n när jag blev arg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer absolut inte göra om detta ;(

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka