Accepterad Uffeking | Medlem ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uffeking

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870514645/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Nyström

Vad är ditt discord namn? Ulf Kristersson#4110

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Dexter Johanson född år 1973 alltså 49 år gammal. Nära och kära skulle beskriva han som en otroligt artig och rättvis person men har inte svårt att säga till om det behövas. Till vardas jobbar han som polis en post han tyvärr har lämnat bakom sig .På fritiden tycker han om att spela paddel och golf men också att umgås med vänner Han brukar beskrivas som en väldigt extrovert individ har alltid drivits av att göra värden till en bättre plats. Dock har en ett väldigt mörkt förflutet redan som 12 åring blev han indragen i kriminala grupper där han roll var att hjälpa dom äldre grabbarna han hade ingen som varken sötade honom eller hjälpte honom att komma ur det . Men en dag då han blev tagen sälja droger så hade han och en polis ett privat snack han brukar säja det själv att det var vändpunkten på något nytt. Varför han har valt att flytta till staden unive ar på grund av arbetas bristerna hoss den gammal staden hans mål och motto är att bli en del av polismyndigheten och leva som sitt bästa jag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenhet inom rp har spelat på flertalet olika rp spel t.ex red m. Har ungefär 300 fivem timmar jag brinner för att spela sociala spel tycker personligen att det är något annorlunda att rp kan ha varit en av dom bästa besluten i livet har alltid haft en otrolig förtjusning i att möta nya personer därför vill jag bidra med den här kunskapen till servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle påstå att jag har en en utväcklad rp då jag har spelat på flertalet serverar innan unive och kommer främst bidra med att försöka höja den allmänna sociala rpn till en högre nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i scenarion spelar för bästa möjliga RP iställat för att säker ställa att man vinner och det gör att den sociala rp blir betydligt bätrre

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från topp listan på svenska servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka