Accepterad Uffeking | Medlem ansökning [Domi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uffeking

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? Ulf Kristersson#4110, Men på unive dc heter jag Uffe för någon kostig anlednig så sök på Uffe på dc on ni vill hitta mig på dc

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ante Eriksson född år 1973 alltså 49 år gammal. Nära och kära skulle beskriva han som en otroligt artig och rättvis person men har inte svårt att säga till om det behövs. Till vardags jobbar han som polis en post han tyvärr har lämnat bakom sig
Han beskrivs ofta som en väldigt extrovert individ har alltid drivits av att göra världen till en bättre plats. Dock har en ett ganska dystert förflutet redan som 12 år blev han indragen i kriminella grupper där han hjälpte dom äldre grabbarna. Han hade verkligen ingen att vända sig till för hjälp ur den bubblan . Men en härlig dag då han blev sedd sälja droger så pratade han och en polis privat han brukar säga att det var vändpunkten på något bra. han ser en möjlighet på att komma tillbaka till det som han har gjort alltså arbeta polis men han ser också framemot att träffa nya kompisar och göra nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer främst bidra med en bra rp i alla sammanhang men också försöka bira med någon unik rp alltså sticka ut lite i mängden för att göra det roligare för dom som lirar på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du inte alltid behöver gå vinande ur ett scenario utan du kan vara den mogna som tar en förlust t.ex skott scenario för att göra det roliga för andra och bidra till bättre rp

Hur hittade du Unive? Via att jag har spelat på servern tidigare och var sugen att komma tillbaka

Godkänd efter muntlig intverju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka