Accepterad Uffeking | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uffeking

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Nyström

Vad heter du på discord? ulfkristerson

Ange ditt födelsedatum 11 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar på min karaktär Ante erikson och kommer kunna vara aktiv.

Måndagar: 19:00 - 22:00
Tisdagar: 19:00 - 22:00
Onsdagar: 19:00 - 22:00
Torsdagar: 19:00 - 22:00
Fredagar: 19:00 - 1:00
Lördagar: 17:00 - 1:00
Söndagar 17:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på servern farm och tillbaka men första gången var runt feb 2022 och blev nu senat medlem 23 augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/hjall/Downloads/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts huvudsakliga uppgift är att hålla upp rpn-nivån på en servern. Det innebär att man har vissa rättigheter, till exempel att man kan banna folk som gör fel. Det som skiljer en server vakt gentemot staffs är att dom helt enkelt rpar som vanligt och om fel uppstår eller om regler bryts så har man rätt att använda sina perms. Mednas staffs ständigt söker efter problemen via t.ex åka runt i noclip

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli server vakt då jag aldrig tidigare varit det och känner själv att jag skulle vilja bidra till att allt fler regler sköts på servern. Men också känna att jag kan underlätta staffsens arbete som dag in och dag ut handskas med problem på servern och om det finns fler server vakter som tar hand om små saker så kan staffsen lägga tid på support ärden osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vad jag har förstått det som så är server vakts abuse när man använder sina Perms i anledning för att komma vinande ur ett scenario via att t.ex. sätta på id så man ser vad mot spelarna befinner sig eller att revva för att inte bli av med sina ägodelar. Man har rollen för att rpn ska bli bättre inte för att kunna vinna scenarion.

Godkänd efter muntlig intervju. Svarde bra och utförligt på frågorna, Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka