Accepterad ufFe? | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ufFe?

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: ufFe?

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198332680861/

Vad är ditt discord namn? ufFe?#7307

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bertill Ulf och är 35 år gammal. Bertill Ulf har haft en väldigt bra uppväxt. Bertill Ulf fick väldigt bra betyg när han gick i skolan och struntade i att skita i skolan som vissa av hans kompisar ibland gjorde. Han gick klart 9an med "A" i nästan alla ämnen och fick även stipendium för att han var bra i skolan. Eftersom Bertill Ulfhade höga betyg så kunde han söka till princip vad han ville. Han valde att söka till vård och omsorg, och plugga vidare sedan till en sjuksköterska. Åren gick och Bertill Ulf hade inte svårt för sig i skolan och fick sedan en liten utbildning till yrket. Han sökte jobb och så småning om fick han också jobbet. Han arbetade och fick högre och högre befodran. Åren gick och Bertill Ulf ville testa på något nytt så han valde att flytta och nu vill Bertill Ulf söka jobb inom Polisen igen och hjälpa andra människor. Bertill Ulf har planer nu i framtiden att skaffa familj och barn.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag vill ha en stor RP erfarenhet,Jag har goda meriter från stora servers som Mayhem berget,Extended med mera jag kommer visa att jag kan alla regler och lagar och säger det inte bara utan gör det faktist också!

Hur många timmar har du på FiveM? 1000

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom en polare och svenska serverlist däe jag såg att det var 100+ med folk på kvällarna då tänkte jag fan va kul att bli polis på den hära servern det kommer ju vara scenarion hela tiden :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte fått någon varning eller bann på denna server för jag är bra på rp :)

Riktigt bra ansökan, rolig läsning!

Du är godkänd och kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Tillbaka