Nekad Uffe Olsson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uffe Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198175022143/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Andersson

Vad är ditt discord namn? Anderzzon#8201

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Ny inflyttad i staden då jag var trött på att bo i utkanten av en liten by. Född 1993 och har ett enormt bil intresse. Jag e ofta glad och positiv men kan även komma på en sämre sida om folk vägrar lyssna. Bilar och att köra med polare e stora intressen för mig.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag ofta spelar dator och har nu blivit mycket intresserad av Roleplay. Jag kommer vilja jobba på vianor och hjälpa folk att få sina bilar precis som dem vill ha det. Kommer även Hjälpa till under streetracen so m gör att det blir bra rollspel mellan oss och polisen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag finner stort intresse att få spela med svenskt folk och så mycket som är bra gjort på detta spelet. Kommer kunna öppna upp en helt ny värld för mig inom rp livet.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om det sen dess har jag fastnat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hjälpa folk och att kunna göra servern till något lite extra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just. har spelat på en del engelska servrar men dem har varit lite svåra då dem ej varit bra utvecklade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka