Accepterad uffe larsson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guztafsson

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795876933

Ditt Hex-ID: 110000131ce6a45

Vad är din discord tagg? Guztafsson#7588

Vem var det som bannade dig? kurt

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? av stängd för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen direkt anning men jag körde med mina två kompisar på ett berg och när jag skulle köra över en trä bro så blev jag bannad för powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina två kompisar ringde mig och sa att jag skulle komma till dom dom sa vart jag skulle och det var på ett berg vid sandy. jag åkte ditt i min saab 9,3 areo en vit mina kompisar var uppe på berget och väntade på mig när jag kom upp ditt så kliver jag ut ur bilen och mina kompisar kliver av sina kompisar kliver av sina crossar vi är uppe på berget en liten stund sen skulle vi fara ner från berget och när min kompis ska kliva på sin cross ramlar crossen ner för berget så min kompis hoppar in i min bil. vi börjar köra iväg på en grusväg och åker typ 4sek sen kommer vi fran till en trä bro när vi är nästan över hela bron blir jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min åsikt är att det var en felaktig ban det ända jag gjorde va att köra en saab på en grusväg och en trä bro med mina två kompisar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare för jag håller mig till alla regler på servern för att Community ska va så bra som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort anorlunda genom att tagit ett smidigare fordon tillexempel cross mc eller fyrhjuling men jag tycker man borde få köra bil på en grusväg eller trä bro.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska ta ett annat fordon när jag ska köra lite mer träng.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka