Nekad uffe larsson | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guztafsson

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle Gustafsson

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2007

Vad heter du på discord? Gustafsson#7588

Mellan vilka tider kan du oftast spela? det beror på nu på sommaren så händer det att jag är ute och sånt så spelar typ 3 timmar på morgonen sen tar jag en paus under dagen så spelar jag typ 5 timmar på kvällen men det är på vanliga dagar nu på sommarlovet men när det är helg så spelar jag 3 timmar på morgonen och typ 7 på kvällen/natten sen när sommarlovet tar slut så har jag skola så kommer inte kunna spela på morgonen/dagen men då kommer jag spela hela dagen framåt så det blir nog över 10 timmar och på helgerna kommer jag kunna spela väldigt mycket så över 10 timmar iallafall

Hur länge har du spelat på Unive? jag gick med 9 maj och har spelat nästan varje dag sen jag gick med.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa alla som blir utsatta för olika grejer tex om nån blir vdmad så kommer jag hjälpa han och sen prata med support så vi förlänger hans ban tid för vdm och rdm är bara att förstöra för fiveM servern. sen hade jag bannat lallare för lall är också bara folk som vill förstöra sen om tex en kille har konstiga kläder tex en tröja utan armar eller inga händer eller ben så hade jag kickat personen och skrivit att personen skulle byta kläder.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? varför just jag vill bli servervakt är för att jag vill hjälpa alla som blir utsatta för tex vdm rdm för jag har varit med om det själv också vill jag hjälpa den här servern och bli ännu bättre än vad den redan är också vill jag kunna hjälpa till och inte bara rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? som sagt kommer jag hjälpa alla som blir utsatta för tex vdm rdm för det är aldrig kul att bli utsatta för nått sånt och så skulle jag banna folk som lallar för att lalla gör man endast för att man vill ha uppmärksamhet och för att förstöra. sen sp hade jag kickat tex folk som använder kläder tex där det inte finns några armar,ben,händer mm och då hade jag skrivit att dom ska byta kläder.

Varför ska just du bli servervakt? varför jag ska bli servervakt är för att jag jätte hjärna vill hjälpa till och jag har mycket respekt och att hålla på med kräkningar och sånt skulle inte ja tillåta och sen kommer jag vara aktiv så kommer hjälpa servern bli en bättre plats än vad den redan är.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för att hjälpa alla som blir utsatta och hjälpa servern att bli en bättre plats än vad den redan är och sen så skulle det vara jätte kul och få se hur det går till för att vara servervakt/support är typ en dröm för just unive är nått speciellt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte jätte många men jag kan lära mig fort bara att nån kan lära mig lite så kommer jag lyssna men kan några tex /toggle (id) /sv ban (id) sen anledningen /dv /kick (id) sen en anledning / /revive (id)

Är du whitelistad på serven? jag är whitelist/medlem på unive och har nästan vart det sen jag började spela.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag 2 gånger men en var felaktig och den andra inte det var copbait men det var inte meningen att göra så men jag har tagit lärdom av alla bans och tänker aldrig bryta mot en regel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej självklart inte unive är ju den bästa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka