Nekad U17on | Medlem ansökning [Hampusg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

U17on

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aldin

Vad är ditt discord namn? U17on

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Hamodi, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, hjälpsam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har kommit från Sweden RP och har varit polis där samt i flera andra servrar. Han har varit en stor ledare för upbygande polis kamrater i hela FiveM Sverige. Han vill ta steget fråmåt rejält och utmana sig själv att testa på Unive RP. Unive RP har han hört talas om och har blivit rekomenderat pga sin unika karaktär och rp nivå. Han mål med Unive RP är att bli polis och bygga upp sig steg för steg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina goda talanger på en extremt bra rp nivå. Jag har spelat FiveM i cirka 2 år och har goda rekomendationer att påbörja ett liv här pga av min höga RP-nivå. Jag kan samt bidra med väldigt rolig karaktär som kommer vara underhållande för människorna i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tillsätta sig i tanken "inte kunna förlora" dvs att man ska kunna tåla at förlora i vissa scenarios. Om inte denna regeln följs så är det tekniskt sätt inte en RP server dvs man vill bara vinna allt och aldrig förlora och tillästter massviss av olika regelbrott

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad här för. MEN det har inte varit jag som har spelat utan det var en kompis. Vi visste om det var stor server, flera personer inne. Vi gick runt och bara skojade. Men står inte för de än idag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, copbaiting, Radnom deathmatch, Vechile deatchmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är en väldigt rolig och talangull kille över att få folk att skratta

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka