Accepterad Tzuex | Medlem ansökning [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tzuex

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad är ditt discord namn? Tzuex#1697

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Karlsson. Adam är en fattig person som bode ute på landet förr. När han var liten bode han på en liten bond gård nära en stad. Han var tvungen att ge djuren mat på dagarna och fick göra mycket annat på gården. Adams mamma och pappa var tvungna att jobba för att få ihop pengar så de kunde köpa mat. Så Adam var det mesta ensam i huset. Adams mamma och pappa kom hem vid 5 på kvällen. Så han träffade inte dom mycket. Adam blev mobbad i skolan för hans familj var fattig. När Adam blev 15 år bestämnde han sig att börja sommar jobba så han kan köpa något. Han fick 20000 tusen efter han hade sommar jobbat. Han gick i skolan tills han blev 16 då han började få ett jobb i hos en pizzeria. Han jobbade där i 2 år tills han blev 18 då han började köpa ett eget hus och saker. När Adam hade slutat jobba där hade han 40000 kr på kontot. Så han ville flytta. Men räkningarna är för dyra så han måste flytta och sälja huset för att få pengar. Så han bestämde sig för att flytta till en stad som heter nattstaden. Han är hem lös med inga pengar för han blev rånad av en kille innan han flyttade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att jag rpar mycket seriöst och tar det väldigt seriöst. jag kommer sprida runt mycket kärlek och allt. jag kan hjälpa till och rapportera om jag ser nån/några lallare om det skulle vara så. och för att utveckla mina rp möjligheter och bidra till bättre och roligare scenarion för både mig och alla andra jag träffar. jag vill lära känna mer människor här i staden. jag tror att folk kommer att tycka om mig som medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska spela för att andra kan ha kul och vinna scenarion mot dig! De är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario. De är rp man ska kunna förlora scenarion!

Hur hittade du Unive? Twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48 h på dig att ta en intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka