Nekad Tzauti | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tzauti

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199242952394/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rikard Nilson

Vad är ditt discord namn? Tzauti#4186

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Så min Kille heter Yoel Berhane Han kom med sin familj till Staden för några månader sen och vill skaffa ett jobb. Han är 26 år gammal han gillar attt gymma, spela som apex, warzone och flera andra. Men de finns en aktivitet han älskar mest och de är Karate han älskar träna karate och han är också ganska vänlig person som gillar att umgås med folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan göra de roligare många brukar säga att jag e en rolig person och kommer hjälpa till i sammhället.
Och jag fick höra från en kompis till mig om unive och se för mig själv om de är värt hypen han har sagt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra de roligare i Staden och bli en bli mekaniker så att folk kan fixa deras bliar hos mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att de inte är bara en part som har de roligt även om de vinner eller förlorar att båda parterna har de roligt vem som än vinner.

Hur hittade du Unive? Jag fick höra om Unive från en kollega till mig och sa att den var ganska bra och jag vill se för mig själv om den är så bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka