Nekad tz_ | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tz_

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? TZ#4365

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter osman ali och är född 12 december 1999 och är år 23 gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. osman har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när osman var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av sin deppresion. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 7:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 9:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Stockholm Univeritet, för att fortsätta plugga till mattematiker. abdi har en pojkvän som heter Patrick och med han har han även 2 adopterade söner, Abdu och Erik .abdi har bott i Sthlm hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. osman spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som Mattematiker och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ka bidra till bättre rp om folk gör fel så¨kan jag säga till på ett bra sätt så dom inte2 forsätter å gör fel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är Paworgaming2 att man går för makt och pengar i ett scenario

Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på unvie

Nekad, utveckla punkten Vad kan du bidra med till serverns RP? Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka