Accepterad tyxciu | Ban Överklagan [saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tyxciu

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232134952/

Ditt Hex-ID: 76561199232134952

Vad är din discord tagg? tyxciu

Vem var det som bannade dig? saab

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-16 150727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skött icity o jag inte gick på suntförnufto att jag inte va diskret

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en hen började jaga mig o sen när jag stannade så började hon skjuta vid polisstationen o sen körde jag iväg o sen skött henne o det va fel av mig jag ber om förlåtelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej hade jag kunnat gör ngt åt de nu ändrat på vad jag gjorde kunde så skulle jag göra det o n8u ångrar jag mig verkligen vad jag gjorde för jag vill gärna spela o allt o im det tillfället så gick ju adrelinet o då tänker man it fullt för i verkligheten så får man ju en kick i adrelinet odå tänker man it

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja powergaming men det va inte mitt fel då min polare körde upp för berget med bilen fast än jag sa inte att göra det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde klippat hela saken om hoppat support eller gjort en ticket men jag va jätte stressad i det tillfället o hade jag kunnat gjort ngt annat så hae jag gjort det o inte skjutit tbx

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska aldrig göra om det ngt mer o jag ber om förlåtelse o kmr inte glra om det igen jag vill jätte gärna spela igen o ha en ny chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja d förstår jag klart o tydligt o inte tjata

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka