Nekad tyson | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tyson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ali

Vad är ditt discord namn? el chapo#0980

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 1990

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Ali 33år gammal och är kommer ifrån syrien! han flydde landet 2020 pga krig, Men i syrien så vart jag en kiosk ägare sålde allt möjligt från mjölk kartong till att göra egna hemgjorda shish kebab kiosken hade allt det va mitt liv! men sen kom isis och förstörde hela min kiosk hade mina stammiser kunder som kom dag och natt,kan ni tänka er fick samtal om att de flesta hamnde på bomb olyckan,de var som min egna familj! så var tvungen att fly från landet så hamnade jag här för att bevisa att gud gav mig denna chans så att jag ska ta vara på mitt liv och att göra gott, Ali är en karaktär som älskar att berätta historier ni kommer aldrig tröttna på denna Ali kan jag säga, Älskar att äta från Sverige egna köttbullar till birria, han älskar att jobba med allt möjligt hans dröm är att öppna sitt egna kiosk som i hemlandet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En pålitig människa som har upplevetmycket om det livet han har levt och hans motto är att gå ut med det och få människorna älska hans historier! skulle nog säga ha kul,vara respektfulla mot alla och följa såklart rp regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet att jag inte alltid kommer vinna men för spelens skull så måste även motporten vinna på detta,man får inte ha en vinnarskalle annars är ju det ingen ide att spela!

Hur hittade du Unive? fivem

skickar in en ny ansökan här,då jag inte kunde starta en ny tråd.

ad är ditt namn i verkligheten? ali

Vad är ditt discord namn? el chapo#0980

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 1990

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Ali 33år gammal och är kommer ifrån syrien! jag var en utbildad byggingenjör var tvungen att fly landet pga svält, Jag är en klok individ som älskar att stötta på nya utmaningar, älskar även att utforska,ser mig lite aggresiv ut men är en söt nallebjörn insidan. kom till denna stad för att göra mig själv till en byggingenjör och bygga massa byggnader har varit mitt mål!

Vad kan du bidra med till serverns RP? leva lugnt,träffa på nya människor alltid le,samt även följa Rp reglerna och vara respektfull mot alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet att jag inte alltid kommer vinna men för spelens skull så måste även motporten vinna på detta,man får inte ha en vinnarskalle annars är ju det ingen ide att spela!

Hur hittade du Unive? fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka